《我以为》- 鹰艾文

Well, I have got to admit that I'm a lousy singer who always go out of tune. And I have absolutely no rhythm sense. My guitar teacher used to comment that I can nv follow the beats through. So, I guess I just have to do just what I am good at - WRITTEN WORDS. I shall just compose and publish my lyrics here and if there's any kind soul willing to take my lyrics and give them some melody, pls do. =) I was skiving at work, I mean I was trying to relieve my stress from work, so I wrote this song. Feel free to leave me comments, good or bad, send them in!

《我以为》
那一片草地 在你离开之后
变成了我的第二个家
白天我看着白云漂浮
星星在夜里点亮整个夜空

曾经你牵着我的手
心总是暖和的
背靠着背 我们编织了不少美梦
有谁想过 转眼间美梦就此破碎

我以为 我们是天生的一对
我以为 幸福永远属于我们
我以为 这辈子注定跟你走
我以为 你是命中的守护星
我以为 从此将用泪水洗脸
但我却连哭的勇气也没有

爱到深处 才会了解失去的痛
痛彻心扉 唯有独自默默疗伤
伤口陪了我好久 像个老朋友离不开
开心的感觉 如今的我 不懂

Comments

Popular posts from this blog

The Ugly Truth about "BREAKUPS"!

Chinese New Year 2009!

In a world where you can be anything, BE KIND! 在一個你甚麼都可以成為的世界裡,選擇善良!