Cath & Bryan's ROM!

My bestest friend since primary school is finally ROM-ing tml!
She's non other than my 1 & only 知己 - 飞行侠!

Being her most wonderful friend & a loyal listener of Yes FM93.3(though afew unhappy incidents recently), I dedicate a song to her & Bryan, her hubby to be through 弦歌寄意!

And if in case any1 of you wana make a dedication in FM93.3 弦歌寄意, you may do so by sending a letter 2-3wks in advance.

Pls send your dedication letter to:-

弦歌寄意 负责人收
Farrer Road PO Box 933
Singapore 912899

At the back of the envelope, don't forget to write the dedication date & a list of songs for them to choose.

Ok, IF Cath or Bryan didn't get to hear my dedication just now or IF my dear readers are interested in what I wrote, here it goes...

今天来信的目的对我来说还蛮特别的。因为十四年前的今天也就是1994年1月18日,是我刚认识飞行侠的第十六天。而在我们认识的第十四年又十七天,她将开始她人生的另一个旅程。

陈立辉,明天你就要从Miss Tan变成 Mrs Yap了!现在的心情应该是百感交集吧,那么就让自己放松五分钟,沉浸在我所点的歌曲里。还有Bryan, 虽然我们还不怎么熟,但我深信你能带给立辉幸福,千万不要让我失望哦!

我 (独行侠) 身为你 (飞行侠) 最好的知己,一定要送上我最真心的祝福,“愿你们俩白头偕老,永结同心,相亲相爱并幸福快乐到永远!也没忘了提醒你们早日让我做干爹哦!”好了,话不再多说,听歌吧!

My list of songs:-
1) 周华健 – 明天我要嫁给你
2) 孙燕姿 – 明天晴天
3) S.H.E – 幸福留言
4) F.I.R – 三个心愿
5) 罗志祥 & 萧亚轩 – 败给你

And the chosen song was Bryan's idol, Emil Chau's 明天我要嫁给你.

Comments

Popular posts from this blog

The Ugly Truth about "BREAKUPS"!

Chinese New Year 2009!

In a world where you can be anything, BE KIND! 在一個你甚麼都可以成為的世界裡,選擇善良!