李伟菘音乐学校创作比赛!

Hey dear readers!! Take some time off to view below clip.
The song is composed by my dearest KA gang daughter, Toh Xue Yun.
Kindly help to vote for her! =) Click here & vote for L8! Thanks so much!

Here's the lyrics.

《骑着风》
乘着海浪 跟它去闯 到一个自由的天堂
谁阻挡 不管 我就是这样~ha~~

你的眼光 像在思量 要怎么把我给击垮
我不害怕 不管 就算 我懒得去想

骑着风 疯狂的节奏 飞到哪都是我的梦
你说 你没有把握 世界 太多诱惑
骑着风 简单的节奏 那云朵会为我们而伴奏
听你诉说 就算没结果 也不会走

骑着风 跟着它摆动 甩开那沉重的忧愁
你说 你没有把握 世界 太多困惑
骑着风 冲破了枷锁 一直到终结所有的寂寞
不再失落 只要你点头 我不会走

Comments

Popular posts from this blog

The Ugly Truth about "BREAKUPS"!

Chinese New Year 2009!

In a world where you can be anything, BE KIND! 在一個你甚麼都可以成為的世界裡,選擇善良!