《薛尔思桥上的烟火》- 鹰艾文

09 August 2008 - Singapore's 43rd Birthday.
I was at Shears Bridge with TYL & CL.
When they and many others were busy taking photos of the fireworks, alot of emotions came over me.
Stories of others as well as my own ran through my mind.
I decided to pen those thoughts into words.
Hope you folks like it! =)

《薛尔思桥上的烟火》- 鹰艾文

当烟火点亮寂静的夜空
清晰画面浮现在脑海
同一个地点 同一个节庆
但同一个你 已不在身边

看相爱的恋人深情拥抱
晚风吹起昔日的回忆
爱你的权利 疼你的资格
你心里位置 不再属于我

从前的我们 曾紧紧相拥
欣赏着烟火 编织着美梦
彼此的心跳频率相同
仿佛世界只剩下两个人

着了魔的心 使我松开手
离开了天使 跌入了深渊
手心失去原有的温度
笑是我掩饰后悔的面具

是我的愚昧 让你离开我
原则的纠缠 阻挡你和我
若时间能为真爱倒流
愿一辈子做你爱的俘虏

Comments

Popular posts from this blog

The Ugly Truth about "BREAKUPS"!

Chinese New Year 2009!

In a world where you can be anything, BE KIND! 在一個你甚麼都可以成為的世界裡,選擇善良!