《生命的战役》- 鹰艾文

《生命的战役》- 鹰艾文

多少个战场我孤军作战
为谁而战 为谁流血 又为谁而掉泪
眼看我捍卫的土地 已快被敌军侵略
我奋勇抗战 想救的人 却已投降

无数的夜里我向天祈求
赐我力量 还我自由 给我碧海蓝天
我向往的美丽世界 已渐渐离我而去
梦想不再有 仅剩躯体 飘浮人间

为爱我付出一切
为情我牺牲所有
换回的却是遍体鳞伤
万箭穿心的感觉谁人知

没有那轰轰烈烈
又何谓缤纷人生
若不曾失去怎懂珍惜
失败教会我胜利的兵法

向前行 我看见一道曙光
往前冲 是否就能挽回我的王国

Another song done in 28mins. =)
Now, I finally understand 袁惟仁 meaning when he told 李圣杰, it's only right that u're sad; coz by feeling sad, u're in the right mood to write songs.
When I'm happy, I normally have mental block whenever I wana pen some songs or write my stories. =P

Comments

Popular posts from this blog

The Ugly Truth about "BREAKUPS"!

Chinese New Year 2009!

In a world where you can be anything, BE KIND! 在一個你甚麼都可以成為的世界裡,選擇善良!