《手中线》- 鹰艾文

This song is specially written for Little Princess & whoever feels related to the lyrics of this song...

《手中线》 词: 鹰艾文

不知不觉 又再次回到原点
一样的空气 风景依旧
但熟悉的脸孔 却再也不见
过去的情感 涌上心头 像旧电影不断地重播

春去秋来 已过了几个季节
相恋的我们 仅是历史
但爱过你的我 怎说忘就忘
对你的思念 如此强烈 像练武者已走火入魔

手中线 是我们唯一的联系
拉扯着我 拨弄我情绪
为什么 你不来拯救我
让我独自 兑现之间的承诺

手中线 持有我不解的答案
究竟有谁 能来告诉我
这段情 已停留在从前
继续等待 花也开不出结果

我就是如此的小心眼 不能将你放
可是爱过的痕迹 谁又能抹去
黑夜过后的黎明是我唯一的解脱
不是怕黑 只是夜晚 我想你更多

Comments

MiZuKi said…
The title of the song look familiar. Is it the title you use for the S.H.E contest before? I like the song. Very touching...Tear will start dropping if I didnt control my feeling.
Eagle Ivan said…
Nope, it's a new title if I didn't rem wrongly.. Heez =P I go home & double check. =)
MiZuKi said…
I got a feeling is yes.
Eagle Ivan said…
Nope, no such title before this..

Popular posts from this blog

The Ugly Truth about "BREAKUPS"!

Chinese New Year 2009!

In a world where you can be anything, BE KIND! 在一個你甚麼都可以成為的世界裡,選擇善良!