《甄萱桦 - 真喧哗》 - 鹰艾文

Sometime ago, I took part in HIM's song composing competition. 1 of the rules was the composed song should not be published before. Since I didn't win for my entry, I guess it's ok for me to post my song here now. =)

《甄萱桦 - 真喧哗》 - 鹰艾文

来自不同世界 我们有不同的性格
你我 相遇 相识 相知
那是多么自然的过程
有笑 有哭 有泪 有汗
有了你们 谁还需要那无畏的承诺

当他转身离去 我以为我什么都没有
黑暗 绝望 失落 伤感
像恶魔般占据了心灵
阳光 希望 鼓励 欢笑
我的朋友 你们是我生命中的天使

真喧哗 世界不停转动
真喧哗 烦恼老缠着我
真喧哗 让我好想好想
这一秒这一刻逃离地球

真喧哗 好复杂的生活
真喧哗 思绪拼拼凑凑
真喧哗 生命中有你们
让我爱上真喧哗的人生

旅程里的点点滴滴 很高兴与你们分享
那些美好回忆 早已深深烙印在我心底

Comments

Popular posts from this blog

The Ugly Truth about "BREAKUPS"!

Chinese New Year 2009!

In a world where you can be anything, BE KIND! 在一個你甚麼都可以成為的世界裡,選擇善良!