B612 星球 相信童话 & 612星球

Coincidentally, the latest albums of my 2 group of idols have the similar song title of 612星球.
After I finished listening to Shino's album earlier this year, I got Serene to buy me the story book of The Little Prince aka 小王子 from Taiwan.
FYI, in case you didn't know, B612星球 is the hometown of 小王子.

Both songs may have different song arrangment but I like both just as much! =)
I have problems uploading Shino's version.
So just the lyrics for you to view.

Shino 林晓培 -《B612星球 相信童话》
之所以 会觉得 世界残忍 是因为 还相信童话
遥远的 远远的 飘着香草味的云朵 麦色头发的小王子
呀 试着做一只 被你驯养的狐狸 忍住 你将离去的悲伤
我不哭 我不哭 不哭 还要偷偷告诉 关于玫瑰的秘密
呀 开始学会 对着五万光年外的星空微笑 是这样的吗
你确定 你决定 我是草原上的狐狸 而不是那朵 骄傲的玫瑰吗

只怪我 不想追究 不想要求 不想离开你 不想长大 宁愿相信童话

Check out my new song list for S.H.E's version!
S.H.E - 《612星球》
满园玫瑰我以为找到我那一朵
认真爱了却狠狠刺伤我的双手
责备什么人也没有用 玫瑰都红 难免看错

望着天空爱是否活在童话里头
小王子说有些事流浪过才会懂
原来每颗心都有个洞 找不到真爱 会一直寂寞 Oh~

我但愿有一个人在等我 在属于我的612星球
好让我忍着痛也愿意往下走 不快乐至少要有梦

一定会有一个人在等我 无条件拥抱着我的所有
相遇前我还要翻越多少山丘 花别谢太快 请你等等我

擦干眼泪一个人漂流在这宇宙
小王子说爱一定开在某个角落 路上相爱的人那么多
我会幸福吗在什么时候 Oh~

Comments

Popular posts from this blog

The Ugly Truth about "BREAKUPS"!

Chinese New Year 2009!

In a world where you can be anything, BE KIND! 在一個你甚麼都可以成為的世界裡,選擇善良!