潘嘉丽 - 有些爱

爱上你 让我的世界更加美丽
爱上你 自然如呼吸

爱上你 甜蜜得身边的人都妒忌
爱上你 是我最珍惜的幸福

只有你能了解我所有的情绪
只有你能包容我不时的坏脾气
只有你懂得应该如何哄我开心
所以我爱你

有些人爱到害怕所以从此不再爱
有些人爱过所以相信不须要在爱
有些人爱到自己名字也记不起来
我爱到不能想象没有你的未来

This song is v.suitable for my dear to sing for me, I guess she agrees completely too. Now waiting for Kelly's karaoke MTV for tis song 2b out in KBOX, den she can sings to me! hehe ^_^

Comments

MiZuKi said…
This comment has been removed by a blog administrator.
MiZuKi said…
But you must let me train up for this song first. I am not familiar with the tune.
X|oNg said…
i wan this song.. sEnD mE! ^^

Popular posts from this blog

The Ugly Truth about "BREAKUPS"!

Chinese New Year 2009!

In a world where you can be anything, BE KIND! 在一個你甚麼都可以成為的世界裡,選擇善良!