是你变了吗?

有些话,我不说,不代表我什么都不知。我已累得不想再多说,对你,我的心也早已死了。为了你的事,好几夜,我留着泪入眠。话题的敏感度让我无法向任何人倾诉,那种无奈与痛又有谁能了解?我憋在心里,就快断气。过了今夜,我不想再管了。这篇文章根本不像艾文一贯的写法,因为我的思绪无法平静。或许是我误解,但我不想去了解你为何执迷不悟地做你所做的事,更不愿明白为何你会变成今天的你!因为我恨透现在的你!你总有一百万个原因,但这一切对我而言都是借口,简直是一派胡言!每个人都有选择的权利,就像你选择你要走的路,我选择不对你存有期待或一丝希望。我只求不要再有人来扰乱我简单平静的生活!我不想有一天,我会对人生绝望,连活着的力量都失去!

我只想把闷气发泄出来。请关心我的人让我别再想起这缠了我好久的烦恼,不要问我任何问题。过了今晚,我的心会找到应得的宁静。

Comments

Anonymous said…
as usual, i'm alwaz ready to loan a listening ear... u can alwaz look for me... even though i kinda doubt that u'll look for me... lolz...
Anonymous said…
i hope this isn't for who i think it is for

-qi
Mrs.keir said…
bro...i hope u're ok n all
pls..juz share it w de ppl ard u..dun keep it to urself
Anonymous said…
I hope u r feeling better. I noe sometimes we need to be alone and not be reminded of the unhappy stuffs. Well, it also helps by voicing out loud. The more u repeat the story to more ppl, as each time u repeat it, u find that actually it's not so hard to bare anymore. Cos u have shared e burden n unhappiness. We r here not juz to share ur happiness but also ur unhappiness :)

Jie
Dreamystace said…
TYL oso here for u to listen to u de!!!! *if u needed someone.. hee

Popular posts from this blog

The Ugly Truth about "BREAKUPS"!

Chinese New Year 2009!

In a world where you can be anything, BE KIND! 在一個你甚麼都可以成為的世界裡,選擇善良!