Good guys win the race! 好男生最终会胜利!


07/03/13 :-
Good guys finish last, but stay with you till your last day!
好的男生或许是女生最后的选择,但他们会陪你到生命的最后一天!

More than once, different people at different stages of my life tells me this, "Ivan, girls don't like good guys. You need to learn to be bad!"

在生命里的不同阶段里,不仅一次都会有人这样对我说,“Ivan, 女生不喜欢乖乖男。男人不坏,女人不爱。你要学怎么做坏男孩。”

I have never buy that crap and never will.
Even if most girls really like bad guys, that is none of my business.
Reason being, they won't be the type of girls I like either.
我从不相信这歪理,永远都不会。
就算大多数的女生都喜欢坏男孩,这也不管我的事。
因为,她们就不会是我喜欢的那些女生。

The way I was brought up is to treat little girls, young ladies, mature women NICE!
Real men behave this way.
That is the belief I live by and will for the rest of my life.

我们家的教育方式就是要对小女孩,年轻女生与成熟的女人好!
真正的男子汉都该如此。
这就是我相信的真理,这辈子都是。

Even if I would never meet the right girl who knows how to appreciate and treasure me, I would not change the way I am.

就算一辈子都遇不到那个懂得欣赏与珍惜我的女生,我也不会因此而改变。

My dad only studied till primary 2 and he understands a real man has to be good.
Why can't everyone else? =P

我父亲只有小二的学历,他都能明白真正的男人就是要好。
为什么其他人不能?=P

Comments

Popular posts from this blog

The Ugly Truth about "BREAKUPS"!

Chinese New Year 2009!

In a world where you can be anything, BE KIND! 在一個你甚麼都可以成為的世界裡,選擇善良!