鹰艾文 - 《心酸》

鹰艾文 - 《心酸》
Sing to the tune of 蔡卓妍 - 《为什么》

美好的过去       如今只剩下回忆
未来的旅途       惟有独自走
做不回朋友       是有丁点的遗憾
我不能强求       你非留下来
当时的相恋       有你甜蜜的陪伴
现在的思念       被眼泪背叛
爱你这秘密       埋藏我心头
还有什么理由能让爱重来

我知道不应该继续等待
虽然在夜里会寂寞难耐
我需要多久才会明白
你不在我的未来
为了你痛苦流泪是多么不应该
对你来说我是什么女孩
你知道我对你念念不忘
心痛与心酸如何区分
被环绕在你指环
我抽离不出你设下的爱情迷宫
却感觉不到你存在
你离开以后       我还在原地逗留
也想往前走       找回我自由
却选择等候       像个顽固的石头
多年后相遇       心还是抽痛
遇见你以后       眼泪失控往下流
身边有个她       牵着你的手
回想这一切       仿佛是个梦
期盼有一天我能彻底

我知道不应该继续等待
虽然在夜里会寂寞难耐
我需要多久才会明白
你不在我的未来
为了你痛苦流泪是多么不应该
对你来说我是什么女孩
你知道我对你念念不忘
心痛与心酸如何区分
被环绕在你指环
我抽离不出你设下的爱情迷宫
却感觉不到你存

P/S : Recently, I've heard afew love stories of a few female friends and was inspired to write this song.
If this song relates to you as well, I hope it gives you abit of courage to let go & move on.
Ladies, you deserve better and whichever gentleman who is worthy of your tears would not make you cry.
Keep the smiles going, cos you never know who's the next lucky guy to fall for your smile which brightens their life like sunshine!

Comments

Popular posts from this blog

The Ugly Truth about "BREAKUPS"!

Chinese New Year 2009!

In a world where you can be anything, BE KIND! 在一個你甚麼都可以成為的世界裡,選擇善良!