剩者為王! Never Give Up!


This took longer than targeted.
It was definitely not easy to hang on when the odds are against you.
Giving up was easy; but I already know what would happened if I give up, I want to know what would happen if I don't!

2 long years have passed since I started this entrepreneur path.
Honestly, I didn't know what to expect when I decided to start.
All I know is I can see this business is an upcoming trend and I have always know working for others would never bring us far.

We are either working for our dreams or we are busy working to fulfill our bosses' dreams.
Do you remember the first time you got your promotion or a pay raise?
When I opened up the letter and saw the pin, the feelings I had was far more than how I have felt for my first promotion or pay raise.
All because I know this is a small milestone towards a bigger and brighter future ahead.

Through the tears and sweat, we have survived and persisted so far.
There were people who doubt us, challenged us and belittle what we are doing.
I am glad we held on and motivate each other to go on.

I would like to take this chance to thank my Singapore, Taiwan and Malaysia business partners who have come so far with me.
If not because of your care and concern on how I was doing, the positive feedback on how I should be running this business, the encouragement when everything seems so dark and grey, I would not be who I am today.

This has got to be the best Christmas present for myself and come 2018, I must achieve my goal of giving my Mum her resignation letter as her Christmas present and let her retire completely.
Since I have reached the targeted goals later than planned, it's high time to readjust my action plans in order to catch up on the lost time and achieve what I have set out for.

May my business partners and I continue to grow with each other and bring this to greater health while bringing better health and more wealth to the people around us.
Let us continue to strive harder and hang in there till we achieve our dreams together!

花了比原定更長的時間才達成目標。
當所有條件都不利於你時,持續堅持絕對不容易。
放棄是很容易的; 但我已經知道如果我放棄會有什麼結果,我想知道如果我堅持下去又會有什麼成果!

開啟企業家之路已經有2年多的時間了。
老實說,當我決定開始時,我也不知道接下來會如何。
但我知道的是,我看到這個生意即將到來的趨勢,我一直知道為他人工作永遠不會把我們帶到我們想到的夢想之地。

我們如果不為自己的夢想工作,就只能忙碌地工作來實現老闆的夢想。
你還記得你第一次升職或加薪的感覺嗎?
當我打開信件時,我所感受的遠遠超越我第一次升職或加薪的感覺。
純粹因為我知道這是邁向更大更光明未來的一個小小的里程碑。

留過多少眼淚和汗水,我們堅持並一同撐到現在。
有人懷疑過我們,挑戰過我們,貶低過我們正在做的事情。
我很慶幸我們堅持並激勵彼此繼續前進。

我想藉此機會感謝我的新加坡,台灣和馬來西亞的合作夥伴。
如果不是因為你們給予我的關心,對於我應該如何經營這個生意的積極反饋,在看似灰暗的日子裡給予鼓勵,我也不會有現在的成績。

這對我來說是最好的聖誕禮物,2018年,我的目標就是要把我母親的辭職信送給她作為她的聖誕禮物,讓她完全退休。
因為目標比原定的計畫遲了一點達成,那麼現在是時候重新調整我的行動計劃了,以便趕上進度,實現我之後的目標。

願我的合作夥伴和我都能繼續一同成長,為我們身邊的人們帶來更好的健康和更多的財富。讓我們繼續努力,堅持下去不放手,直到夢想到手!

Comments

Popular posts from this blog

The Ugly Truth about "BREAKUPS"!

Chinese New Year 2009!

In a world where you can be anything, BE KIND! 在一個你甚麼都可以成為的世界裡,選擇善良!